so come on and hurt me

jeudi, septembre 13, 2007

Något sjukt här ligger begravet.

Konstatera kan vi åtminstone göra att jag gjorde en stor fet blunder när jag lämnade mitt riktiga telenummer till Sminkexperten som gav oss "gratis" rådgivning i början av sommaren. En mer efterhängsen person får vi leta rätt länge efter. Ideligen ringer människan och försöker få mig engagerad i diverse sminkrelaterade uppdrag. "För du verkade så intresserad sist vi pratades vid". Uppenbarligen en miss från min sida. Hade jag vetat vilka konsekvenser en dos hövlighet skulle få hade jag garanterat varit mer otrevlig. Och det mest komiska är att jag för tillfället går på knäna av den arbetsbörda som ligger på mitt bord. Skulle jag dessutom planera in ett möte för att diskutera sminkprodukter? SMINK? (Som dessutom är oerhört mycket sämre än det relativt billiga kladd som går att köpa i vanlig affär). Jag fick ett hysteriskt skrattanfall igår när jag lade på luren. Fruktträdet försökte trösta. Igen.