so come on and hurt me

dimanche, septembre 18, 2005

Si tu Savais

Normalt sett undviker jag att utsätta mig för alla Quiz och 1000-fakta-om-mig-själv-listor som cirkulerar omkring. Nåväl, dags för ett undantag. I'm on a break.

Senast sedda film
- Halva From Hell, annars Final Fantasi VII Advent Children
Senast köpta skiva - Kyo - 300 lésions.
Sparar till - (s) jag blir arbetslös och ska betala tillbaka studieskulder.
Väntar på - Sommaren.
Pålägg som gäller - Ost eller sylt. Nutella eller annat chokladpålägg är också GOTT.
Dagens dryck - Kaffe.
Senaste boken du läste - Jane Eyre.
Senaste maträtten du åt - Dagen-efter-pizza.
Senaste klädesplagget du bar - ..hem från affären? Nähä, okej, favoritjeansen, svart Gina hoodie och röda bagheeras.
Senaste repliken du yttrade - Men asså, det finns ju inga fördelar med att vara med i EU om jag ändå måste beställa skivor från USA! (Jag sade faktiskt tack till ICA-tjejen ocskå, se nedan.)
Senaste personen du träffade - Den diskriminerande ICA-tjejen för några sekunder sedan.
Senaste personen du pratade i telefon med
- Stefan.
Senaste personen du fick brev av - Mamma.
Senaste gången du sov - Inatt.
Senaste saken du köpte - Euroshopperkaffe och FulCola på ICA-svindyr.
Vad har du gjort idag- Vaknat, duschat, borstat tänder, svurit över amazon.fr, beställt skivor, svurit mer över att hitta kaffeburken tom, klätt mig, köpt kaffe, druckit kaffe och pliktskyldigt börjat bläddra i Pride and Prejudice.
Gillar du svarta kläder - Yes, lättkombinerat.
Hur tidigt stiger du upp - Alltid för tidigt, sover dåligt.
Vilken färg har du på håret - Mörkblondt.
Vad har du för färg på ögonen - Blå.
Är du uppväxt i stan eller på landet - Både och, mest på landet.
Hur många par skor har du - Färre än vad jag har jackor, men ett 10-tal som jag aktivt använder.
Var har du ont - I tårna.
Kan du stå på händer - Om jag får luta mig mot en vägg?
Vad lyssnar du på för musik nu - Yannick Noah .
Vad tycker du om idrott - För spännande när Sverige är inblandat. Konståkning är ett måste, den enda sport jag egentligen är intresserad av. Förutom hästhoppning kanske. Friidrott går också an.
Vad har du för klocka - Favoriten är en no-name-brand med röd urtavla.
Sämsta sport - Fotboll, definitivt fotboll. Mest eftersom det är en sport som är svår att undvika.

Upphovsmannen till frågorna är för mig okänd. Men jag snodde dem från Galadriel. Förväntar mig att åtminstone Che & Stefan svarar på frågorna nu också. Lycka till!

Stön. Nu måste jag verkligen läsa klart boken. Känner hur paniken börjar knacka på.

8 Comments:

Anonymous Anonyme said...

Nu blev jag sugen på att svara på de där. Synd att jag tog bort min blogg. Eller iofs, tur det kanske så slipper ni läsa mina vrickade svar :)

10:55 AM

 
Blogger Sasha said...

R: du kan väl lägga upp bloggen igen och bara skriva grejer du känner för att skriva? Skaffa en blogger annars.

S: Du smickrar mig, jag visste inte jag hade lyckats dölja det hela så bra? Tyvärr kan jag inte säga detsamma om dig, du är dålig på att lyda mina råd. ,)

11:05 AM

 
Anonymous Anonyme said...

Nah, bättre jag fokuserar den yttepyttelilla skrivarglädje jag har på mina rapporter istället. :)

11:09 AM

 
Blogger Sasha said...

Det ena måste ju inte utesluta det andra. Men som tur är får vi välja själva.

Nu pluggade jag. Stenhårt & superfokuserat.

11:33 AM

 
Anonymous Anonyme said...

Öppnade upp min blogg igen, kände mig så illa tvungen. :)

12:27 PM

 
Blogger Sasha said...

Å så skyller du på mig!

1:50 PM

 
Anonymous Anonyme said...

Ja? Enda anledningen till att den finns är för att du ville det :)

Fast skylla å skylla vet jag inte, jag ger dig ju äran *host* :)

1:57 PM

 
Blogger Sasha said...

Okok, I give up!

Observera vad stenhårt och überfokuserat jag pluggar. Det är inte klokt vad här går undan.

2:44 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home