so come on and hurt me

jeudi, septembre 15, 2005

Weatherman

Alltså, (om några år kommer Svenska Akademien förbanna Fretardo som förstörde det svenska språket) ÅÅH. Jag surfar vansinnigt och okontrollerat på den senaste ha-begärs-vågen. Måste ha all bra musik, nu nu NU! Senaste fyndet är Sub7even. Och jag måste ha skivan nyss. Fast de är tyskar. Och har ett otroligt fånigt namn. Och en singel som heter något så töntigt som Weatherman. Och texten till den låten innehåller pinsamt menlösa strofer som:

I'm just the weatherman
I make the sun and rain and the colourful rainbow
I am a lucky man
I can freeze my pain if I feel that way

Jag kan knappt läsa texten utan att vilja klösa ut ögonen och spola ner datorn i toaletten. Så värdelöst kass är den. Nästan så den kan utmana Barbie Girl. Men det hjälper inte. Jag får beställa från amazon.

7 Comments:

Anonymous Anonyme said...

Hörrödu!... inte snacka skit om barbie girl ;)

8:55 PM

 
Blogger chespirito said...

Skum bild. Skärpan är så dålig att jag trodde mina glasögon var genomsmutsiga först

8:56 PM

 
Blogger chespirito said...

och nu har du tagit bort bilden medan jag kommenterade. Plötsligt blev min kommentar helt malplacerad.

8:59 PM

 
Blogger chespirito said...

Nu e du dum (kommenterar innan du hunnit posta)

9:00 PM

 
Blogger Sasha said...

S: Jag förstår om du är förvirrad, för någon i din situation är det heeelt normalt. Jag lovar.

Che: Bildtexten löd (fast på tyska): Direktlänkning förbjuden, spara bilden på egen webplats blablabla (men roligt att du tog den på allvar)

R: Life in plastic is fantastic.

/Peace, Love and bubblegum

9:03 PM

 
Blogger Sasha said...

*stampar med foten i golvet*

9:04 PM

 
Blogger Sasha said...

Precis, att din musiksmak inte är lika kultiverad som min.
Är inte detta en underbar text tex?

I am the Supersonic Killer,
That's blowing-off your brain,
The Anti-Human Lawyer
You will never know my name.

/Sub7even - Alive

Vem förutom jag lyssnar på SÅ bra musik? Jag bara undrar.

10:56 AM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home