so come on and hurt me

dimanche, septembre 11, 2005

Threadless

Vill ha + ha + ha.
Med frakt blir det drygt 200 kr för en tröja. Mobytröjan och denna söta skulle jag också kunna tänka mig. Jätteroligt!

Ni har väl inte missat hur vansinnigt kul det är att leka med tryck på t-shirts? Ja, t-shirts alltså. Vad gäller blaffiga motiv på övriga tröjformat är jag böjd att sälla mig till massorna. O-t-shirtiga tröjor gör sig faktiskt ofta bäst au naturel. Ofta. Naturligtvis beror det på vem som bär tröjorna och när (italics - just do it). M brukar (läs: brukade) påpeka att han inte kan föreställa sig mig i knut och byxdress på någon ekonomiavdelning. Eftersom jag redan är bortom allt hopp är det alltså okej för mig att gilla knäppa motivtröjor. Men jag vägrar i alla fall CONVERSE. Alltid något?

Denna tyckte jag såg stilig ut vid en första anblick. Men någonstans får man liksom dra gränsen. Den är rätt smaklös. Faktiskt.

Alltså: tryck är kul.