so come on and hurt me

jeudi, septembre 08, 2005

Keira's Pride

Men, jaha?

6 Comments:

Anonymous Anonyme said...

Oh joy... Vilken tur du har, snart kan du se en version till då ;)

12:53 PM

 
Anonymous Anonyme said...

Varför ses detta?

12:59 PM

 
Blogger chespirito said...

S har blivit ett hängivet Jane Austen fan, så hon har näst intill tvångsmässiga tankar att se och läsa allt som har med henne Jane att göra. Ganska jobbigt faktiskt. satt med och tittade på ett par avsnitt av Pride and Prejudice igår och det var riktt, riktigt, tråkigt.

2:18 PM

 
Blogger Sasha said...

Inte blev det speciellt mycket roligare framåt småtimmmarna heller; även om jag kom på mig själv med att sitta och studera viktoriansk arkitektur och konst.

MG: jag behövde bli motiverad att läsa boken. Måste analysera den om jag vill håva in lite poäng.

5:03 PM

 
Anonymous Anonyme said...

Nåt säger mig att motivationen uteblev :) Men den klarar du dig utan. Vill minnas att jag nästan såg på nån filmatisering av nått Austen. Men kan inte minnas vad mer än att det var sjukt långsamt :)

6:05 PM

 
Blogger Sasha said...

Den är nog inte menad att vara någon action direkt :)

Kul att han som spelar Darcy också spelar "hunken" i Bridget Jones-filmerna. Där har vi någon som fastnat i ett fack.

7:00 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home