so come on and hurt me

mercredi, septembre 07, 2005

Aller plus haut

Nu har klockan ringt sedan 05.00. Enbart för att jag nödvändigtvis ska skjuta allt framför mig. Det måste vara något i min genetiska uppsättning som föranleder detta skjuta-framför-sig:ande som jag så gärna ägnar mig åt (en extrem dos lathet, månntro?). Istället för att plugga njöt jag igår av den underbara solen, samdidigt som jag käkade mjukglass tills jag nästan spydde.

Sedan blev jag nog övertrött, för ner lades i alla fall mina planer för kvällen. De som involverade plugg vill säga. Däremot larvade jag mig massor och bollade heta samtalsämnen såsom giftemål, David Hasselhof, självlysande ljussablar och mortlar. Såhär i efterhand tycker jag mest det hela är otroligt pinsamt. Som hämtat ur filmen Cursed med Christina Ricci. Ja, pinsamt.

Men visste ni att mortlar är supertrendiga ge-bort-presenter nu för tiden?

2 Comments:

Anonymous Anonyme said...

usch, ja tänk om man gjorde allt med engång, skulle man ju aldrig ha nån spänning i livet. Varför göra nåt idag som man kan skjuta upp i morron.

8:42 AM

 
Blogger chespirito said...

Mortlar moderna presenter? Då måste jag vara hiskeligt långt före min tid för jag gav bort en mortel för aäkert fyra, fem år sen. Den var f.ö. väldigt uppskattad.

Nu ska jag cykla hem, samtidigt som himlens portar antagligen öpnnar sig på vid gavel. Säkert bra för min förkylning.

4:44 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home