so come on and hurt me

vendredi, septembre 09, 2005

Noir de Sin City

Efter att ha fått ett antal förfrågningar om bild på mitt nya, luggiga jag, har jag då slutligen låtit mig knäckas. Så här kommer den, bilden. På mig. Fast mer Sin City-stylad än normalt. Redo? Tadaa:

Luggen


Fniss.

Bilden tagen med T610:ans usla kamera, sedan MMS:ad till min mail och därefter inklistrad i paint eftersom jag inte orkade vänta på photoshop. Väl där stötte jag på problem; trots min skickliga kameraföring syntes det tydligt att det var jag på bilden. Fasa! Därför svart-vitade jag den. I paint. Vilket alltså fick ett fantastiskt resultat, som synes. Men öh, ja där är luggen!

3 Comments:

Anonymous Anonyme said...

Den är grym! Helt klart bättre än min och det vill inte säga lite! :) Och eftersom noir är det tuffaste så hyllar jag din arty(aga?) förmåga.

1:04 AM

 
Blogger Sasha said...

Och det där ska komma från någon som inte ens har en lugg ;)

10:27 AM

 
Anonymous Anonyme said...

jorå .. och alldeles för mycket nu tom :)

1:33 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home