so come on and hurt me

samedi, septembre 10, 2005

The MuVo

Eftersom jag har världens bästa mp3-spelare (jo, jag lovar) har jag nu fyllt den med världens bästa (kan diskuteras) musik. Det enda jag inte gillar med MuVon är shuffle-funktionen som minst sagt kan sägas leva ett eget liv. Om än ett oerhört inrutat och upprepande sådant. Ungefär som att skutta fram på exakt samma gatustenar på vägen till jobbet, dag ut och dag in. Uppdaterade min playlist och skapade nya kataloger för att om möjligt förvirra shufflet.

Mina mappar nu (bäst att intresseklubben antecknar innan de ändras igen)
  • Kent - Du & jag döden (till Ches stora förtret)
  • Club 8 - Club 8 och Spring Came, Rain Fell (Nu värker S öron)
  • KRR (Rs & min fyndhörna, låtar från KRR såklart)
  • Fitou (MINA godingar)
Yes. Trevlig kväll!