so come on and hurt me

samedi, octobre 29, 2005

Happy Bleedy

Tenta 1 avklarad. Nu är det bara att sätta igång och plugga på tenta 2. Seså, off och plugga! Men jag är så TRÖTT. Sov fyra timmar inatt och nu simmar det runt röda små fjäll i mina ögon. Ser mycket läckert ut.

Dessutom fick jag skrivkramp av tentan. Visserligen blev jag förvånad över att jag bara skrapade ihop 11 sidor efter att ha skrivit non-stop i fyra timmar, men jag skriver sällan 11 sidor för hand numera. Nu överdriver jag lite. Jag skrev nonstop i två timmar och sedan rullade jag tummar och klöste bort lite nagellack i 1h och 45 min. När 15 min av tentatiden återstod fick jag panik och satte igång och började skriva om allt. Väl utnyttjad tid med andra ord. Jag tror EC kommer få sig ett gott skratt när han läser mina hopplöst ostrukturerade och hastigt nerkrafsade lösningsförslag. Låt oss hoppas att han har humor.

Appropå inget så får jag ångest varje gång jag möter någon som jag tycker mig känna igen men inte kan placera och därför inte hinner hälsa på. Jag ogillar att folk ska tycka att jag är för fin i kanten för att hälsa. Nu känner jag inte ens igen mina grannar längre.