so come on and hurt me

mardi, octobre 25, 2005

Min grogg liknar en laddad pistol

Inatt drömde jag om Tv4-Tilde. What? På morgonkvisten drömde jag även att jag knarkade med ett gäng fjortisar på en fotbollsplan. Förstår varken hur fjortisarna, knarket eller fotbollsplanen kom in i bilden.

Idag ska jag i alla fall plugga. As if I actually enjoyed it. Jag är fruktansvärt stressad, ändå känner jag mig ganska lugn och säker på att jag ska hinna med allt. HUR jag ska hinna med allt är en annan fråga.


Så jag kan andas
för jag glömt bort hur man andas
Så jag kan älska
för jag glömt bort hur man älskar
-
Imperiet

1 Comments:

Blogger chespirito said...

Fotbollen måste ju komma från FC Z! Tv4-Tilde verkar helt oförklarligt, men knarket kommer väl som vanligt från Ozzy?

6:57 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home