so come on and hurt me

samedi, février 11, 2006

1 Horsepower = 745.699872 watts

Känner ni igen hästen? På vägen till universitetet cyklar jag förbi en Shellmack. Shell tycker att fler borde inse deras storhet och gör därför reklam för sig själva genom färgglada reklampelare som bryter av fint mot ett i övrigt snödaskigt Linköping. Reklampelarna pryds av den stora svarta häst som alltså gillar Shell V-power. V-power skiter jag fullständigt i, men jag tycker mycket om hästen som faktiskt påminner en hel del om den svarta hingst jag dyrkade som barn. Eftersom reklampelarna är strategiskt utplacerade vid ett par trafikljus och jag nödvändigtvis måste försöka hinna se en skymt av hästen varje gång jag korsar vägen, händer det ofta att jag orsakar kaos i trafiken.

Därför har jag nu laddat ner reklamfilmen. Och några wallpapers. Förhoppningsvis kan jag hädanefter korsa vägen utan större problem. Jag är sedan tidigare en hängiven prenumerant av Hööks magasin. Inte för att jag skulle få för mig att beställa något, men hästarna på bilderna är ju så ruskigt vackra! En gång hästtjej alltid hästtjej?

Godmorgon & grattis R, grattis E.

1 Comments:

Anonymous Anonyme said...

:)

1:52 AM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home