so come on and hurt me

mardi, septembre 26, 2006

Mercy on Me

Toppar min inköpslista gör en ny höstkappa och en snygg väska i större modell med många innerfack. Sen vill telefonen ha ett minneskort och ett par walkmanlurar också. Och en bluetoothadapter? En ny laptop kan jag tänka mig också. Och så några tröjor och lite nya underkläder. Något jag glömt? Hm. Ja, en ipod nano vill jag också ha, så jag kan välja om jag vill lyssna på muvon, nanon eller ztelefonen. Ett par nya stövlar vore kul också; gärna ett par med lite högre klack. Och en espressomaskin, ett armband, muffinsformar, gardiner, en säng, ett körkort och en bil. Det är skit att jag redan fyllt år.

Christinas nya album är förresten riktigt bra. Jag trodde aldrig jag skulle säga det.

2 Comments:

Blogger Ludde said...

Xtina ftw. Två latte gjorda på dubbla espresso senare är man lite väl på g. Xtinnaaa!

7:11 PM

 
Blogger Sasha said...

Espressomaskinen fungerade fint mao.

11:25 AM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home