so come on and hurt me

mardi, février 27, 2007

Bäst just nu: The Truth Beneath the Rose.

Nästan en timme spenderade jag i felias butik mitt i stan.

Resultatet?

Jag kan fortfarande varken mmsa eller ta emot mms. På torsdag lovade feliapojken att han skulle wipa rent minnet på min röde vän. "Så får vi se hur det går," tillade han trött.

Prognos:

Sådär halvtaskig. Jag är rätt säker på att han kommer att misslyckas brutalt. På torsdag tänkte jag klampa in på the phonehouse och se om inte de kan erbjuda mer kompetent hjälp.

Slutsats: Vänta med att skicka mig fler MMS.

3 Comments:

Anonymous Anonyme said...

Vad värdelöst. Dom måste ju kunna ge dig en ny tfn eller nåt om det inte funkar :)
Håller med om låten.

7:18 AM

 
Blogger chespirito said...

Du kanske vill ha ett Comviq-kontant-kort från 88an, Nogger och Piggelin istället? :)

6:10 PM

 
Blogger Sasha said...

Jag får fortfarande MMS. Varför skickar ni MMS? Jag kan inte ta emot MMS.

10:42 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home