so come on and hurt me

jeudi, avril 26, 2007

Find What is Real.

Rensar huvudet med lite In Flames. Andas, andas, andas. In, ut, in, ut.

Yeah. Ibland är jag på toppen av berget. Och rockar. Fett.

Ikväll ska jag bara finnas. Andas. Äta god mat. Indiskt. Yogi?

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

"Jag vet att du är stresstålig" sa högsta hönset idag.
Stresstålig. Moi. Sug på den.

Men på något bisarrt vis så stämmer det. Samtidigt som jag är den mest stressade person jag vet om, är jag också grym på att hantera stress på jobbet. Kanske för att det inte direkt involverar mig själv och min livssituation? Kanske. På något bisarrt vis förblir jag detached. Den når mig inte.

1 Comments:

Anonymous Anonyme said...

Vilken grym fotograf du är, får vårkänslor bara av att se på bilden ;)

9:54 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home