so come on and hurt me

samedi, septembre 15, 2007

Karl suger.

Fruktträdet med tillhörande pojkvän ska gå på Carl Cox. Sådana tillställningar har tydligen en tendens att börja någon gång vid midnatt. För att övervinna tröttheten spelar de Eurodiscolåtar. Högt, högt. Helst vill de spela trancelåtar för fulla muggar, men där satte jag stopp.

"För jag måste arbeta" påpekar jag.
I säkert 10 minuter höll mitt argument. Sedan börjar de spela trance i alla fall. Mina sympatier går nu till grannarna.

Sorry. Jag försökte.

5 Comments:

Anonymous Anonyme said...

Tror inte jag har hört talas om den där kalle. Men verkar ju som det är lika bra att slippa.

11:26 PM

 
Blogger chespirito said...

Va? håller Cox på fortfarande? änns inte han lite passé även om han gjorde en del riktigt bra grejjer förra deceniet.

9:12 AM

 
Blogger chespirito said...

änns = Känns

9:13 AM

 
Blogger Sasha said...

Han känns superpassé fast jag aldrig lyssnat på honom innan.

Buhu så trött.

9:37 AM

 
Blogger chespirito said...

Jag har en Cox-skiva från 99 (ngefär då han blev passé). Vill du låna den. ;)

5:30 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home