so come on and hurt me

mardi, octobre 04, 2005

Cdwow

Riktigt dåligt är det att skivan jag beställde från cdwow den 19e september fortfarande "väntar på att skickas". Det ser visst ut att ha blivit en försening, säger tjejen på kundtjänst. Om du hellre vill ha en annan skiva till samma pris kan jag hjälpa dig, fortsätter hon. Vaddå en annan skiva? Jag vill ju ha den jag beställde. Annars hade jag beställt en annan skiva från början?

Sist jag beställde från cdwow råkade skivan också ut för en försening. Undra om det är standard? Det står på hemsidan att leveranstiden är 6-8 dagar inom EU. Men om alla skivor drabbas av mystiska förseningar kanske leveranstiden är den dubbla egentligen? I sådana fall förstår jag att de inte tar ut någon fraktavgift.

Skärpning Cdwow.

4 Comments:

Blogger chespirito said...

Tyvärr verkar CDwow bli sämre för varje dag som går. När jag började handla där var dom väldigt snabba och serviceinriktade. Nu är det mer regel än undantag att dom är försenade. Handlar därför väldigt sällan därifrån.

10:22 AM

 
Anonymous Anonyme said...

Min skiva kom på utsatt tid *vifta med* :)

7:27 PM

 
Anonymous Anonyme said...

Man förstår ju varför det kan vara lockande att bara ladda hem den när det trixas så med en beställning. Lycka till iaf och hopap sden kommer väldigt snart!

//J

8:59 PM

 
Blogger Sasha said...

Che: Synd att de skivor jag vill ha kostar hälften så mycket där bara.

Placebo: Fast jag vill inte ha dej.. på skiva.. Jag vill mycket heller fira vintern och mörkret med levande ljus och franska trubadurer. Föreställ dig: Rött vin, lagrad ost, hjärtliga samtal, ljuslågor som fladdrar med några vindpustar som letat sig in genom det öppna fönstret och så lite rökrispigt franskt sludder med tillhörande gitarrklink i bakgrunden. Erkänn att du blir sugen du med.

R: Världen konspirerar mot mig, så är det bara!

J: Ja, jag är mycket besviken över att de gång på gång envisas med att trycka ner citroner i käften på mig istället för att uppmuntra mitt hederliga agerande. Kasta en kaka åt mig så ler jag. Så enkelt är det. Hallå cdwow, ni har väl hört hur det gick för Pavlovs hundar? Att trumpeta ut fördelarna med att ladda ner musik från nätet (snabbt - enkelt - gratis) lär inte vara en särskilt framgångsik affärsidé för en site med cdwows koncept. Antar jag.

9:27 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home