so come on and hurt me

mercredi, novembre 09, 2005

There is a Black River

window
It passes by my window.

Varsågod att studera min alldeles äkta IKEA-lampa och mina Casa Olle-blommor. Se så stora de har blivit Olle. De växer så det knakar - åt alla håll.

Tydligen vankas det någon gåshögtid där man äter gås och svartsoppa. Svartsoppa låter otäckt. Vad är det? Lakritsrot och peppar? Gås har jag heller aldrig testat, men jag är villig. Kanske till helgen? Jo, gåslever har jag förstås tappert petat i mig, en upplevelse jag gärna förtränger. Kanske, förhoppningsvis, smakar vanligt gåskött mer kalkonigt?

Som vanligt är jag paralyserad av stress. Godnatt.

4 Comments:

Blogger Sasha said...

Det förklarar varför jag inte vet vad det är, blod äter jag inte :) Gomorron!

8:08 AM

 
Anonymous Anonyme said...

Åååh, vilken fin hårsnodd! Väldigt konstnärligt ditplacerad :)

10:10 AM

 
Anonymous Anonyme said...

Gåslever är gott. Gåsleverinbakad vaktel smakar ännu bättre.

OLLE! OLLE! OLLE! OLLE! OLLE! OLLE! OLLE! OLLE! OLLE! OLLE! OLLE! OLLE!

Olle.

3:26 PM

 
Blogger Sasha said...

R: ja inte sant? Strategiskt ditplacerad också! Den är det första jag ser när jag vaknar. Tack vare den kan jag tom se ur genom min hårgardin på morgonen.

Foxy: Rea nu också! Bäst att passa på att köpa extra mycket stress så vi klarar oss igenom vintern. Inget matchar mina röda äppelkinder så bra som lite stress.

8:44 AM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home