so come on and hurt me

mardi, novembre 01, 2005

What?

Ja, what är ett ord som jag börjat missbruka så mycket att jag helst vill kräkas på mig själv.

Exempel:

Åhå, 80-tal!
-What?

Hmm.. twix white?
-Har de gömt godiset? WHAT?

Vill du käka här? För mig är det okej alltså.
-What?

Fotografera av boken?
-Ja, jag vägrar betala 300 kr för en helgs arbete. Liksom, WHAT?

Det ser ut som om du kan välja både fråga 2 och 3.. eller vänta nu..
-Ja, precis, WHAT?

Jag skäms. I helgen är det jag som roar mig med att bläddra igenom en ordbok.

1 Comments:

Blogger Sasha said...

WHAT?

Dear Foxy, låt mig sammanfatta dom åt dig:

1) ÅH, va gott det är med kaffe
2) Stön, så less jag är på att tenta
3) Urk, 3 timmars sömn inatt igen
4) Wohoo, denna låt är jättebra
5) Misha är söt, misha är bäst, misha är i norrland

There you go.

Den enda blogg som var vettig var min 03/05-blogg. Den sörjer jag lite eftersom den blev hittad av en person som var omnämnd som inte ville vara offentlig vilket ledde till strul och åter strul och sedan flyttade servern och sidan togs ner. Sammanfattningsvis: strul.

Snickar-Olle: Har du den cachad?

10:10 AM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home