so come on and hurt me

mardi, décembre 06, 2005

Fröken Norrland

Vansinnet smeker mig på kinden och kryper ner mellan mig och illaluktande hundar under varm filt. Äntligen inser jag att min hjärna blivit kidnappad av en manipulerande alien som sitter däruppe och rycker i spakar och trycker på knappar som får mig att göra, känna och tänka saker som jag inte vill veta av. Kan man köpa avalienmedel på apoteket? Asos? La Redoute? Stella for HM?

Jag längtar efter jul men fruktar hektisk julafton. Mest vill jag vältra mig i doften av nysnö, öppna eldar, varm gyllengul päls och sashamammas svarta lockar. Inbäddad i det norrländska lugnet mår jag alltid fint. Kanske hittar jag mitt avalienmedel i en norrländsk skogsglänta.

2 Comments:

Blogger chespirito said...

Vad fint julklädd din lilla målande ommig-tjej har blivit. Synd att hon inte orkar hålla sig uppe i IE bara. Även om det kan se ut som att det är ögat som stirrar ner henne, så tror jag faktiskt att det egentligen är hundarna som trycker bort henne.

9:58 PM

 
Blogger Sasha said...

Jo, du vet, det finns en anledning till att man använder firefox istället för ie.
:) Förhoppningsvis fixar det sig när hundarna försvunnit från första sidan, inget jag orkar fixa nu.

7:04 AM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home