so come on and hurt me

jeudi, décembre 01, 2005

And I Always Sleep with My Guns when You're Gone

Well, jag uppsatsar och läser böcker och analyserar och lyssnar på musik. Che är i Spanien och jag campar i soffan. Lever på kaffe och honungsmelon och min musik. Alltid min musik. Försöker planera in julfirande i kalendern men det ser svårt ut. När ska jag hinna åka till Norrland och jobba?

Innan jag åker norrut ska jag:
  • Läsa två böcker och analysera tills jag klöst upp mitt magsår.
  • Läsa en väldig massa short stories och analysera.
  • Göra en hemtenta i lingvistik och en i American literature.
  • Tenta i grammatik och språkfärdighet.
  • Läsa bok och artiklar i British Culture Studies.
  • Munta British Culture Studies.
  • Redovisa om American Culture Studies.
  • Skriva en B-uppsats.
Piece of cake. Men jag börjar känna mig lite småstressad. En B-uppsats kan man väl skriva på en helg? Den där tvåsidiga inlämningsuppgiften som skulle ha varit inne i april förra året (som M inte heller har gjort än - ha! Joy.) får nog vänta lite till.

V har äntligen fått sin baby. Det känns konstigt. Så vuxet. Men jag gratulerar och lyckönskar. Hoppas att de blir lyckliga. ÄR lyckliga.

2 Comments:

Anonymous Anonyme said...

För vidare kommentar var god och läs på ICQ :D
//Stefan

8:58 PM

 
Blogger Sasha said...

Nähä? :)

10:24 AM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home