so come on and hurt me

lundi, mai 15, 2006

Dagens klantighetsaward går till...

Vem i hela friden är så otroligt korkad att hon söker ett jobb och sedan tappar bort annonsen?

Looking at her - moi, moi, moi!

Samtal för några minter sedan:

Jag: (018, 018, var i hela friden är 018?) Hallå?
Tant: Jag ringer angående tjänsten som du sökte hos oss. Kom hit på intervju, bla bla bla.
Jag: (018, 018, 018??) Jaha, vad roligt! (018, 018, 018?) Eh, du har ingen adress.....?
Tant: Jo.. denna gatan, nära stationen, bla bla bla.
Jag: (018, 018, 018?) Ok, bla bla bla.
Tant: Ja, är du bekant med Uppsala?
Jag: (UPPSALA!) Nä, inte direkt, men bla bla bla..

Annonsen är uppslukad av jorden.
Kom förberedd.
Tjena.

2 Comments:

Blogger chespirito said...

Tänk vad roligt om du kommer dit och det visar sig att dom söker en ny programledare till Emmas värld.

"Kan du ta och svepa den där", personalansvarig pekar på en illröd shot som står först i en lång rad på skrivbordet, "vi behöver veta hur mycket du tål, så att vi kan beräkna inspelningsbudget".

Klart det kommer att gå bra. :)

8:18 PM

 
Blogger Sasha said...

Jag läste programmerare först, Puh!

12:52 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home