so come on and hurt me

mercredi, août 16, 2006

Avkopplingsland

Ibland får jag storhetsvansinne och misstänker att hela världen kretsar kring mig.

När sedan hela Linköping blir bredbandslöst (betydligt fler än artikelns 100 personer som drabbades) så fort jag planterar mina trötta adidasklädda fötter på Linköpingjord, blir jag övertygad om att mina misstankar hela tiden varit bekräftade. Det klart att alla Linköpings bredbandsleverantörer gjort upp om att bojkotta MIG. Nu kommer hon snart grabbar, dra ur kablarna nu, jag räknar ner, tre, två, ett - Dra!

Jag lämnar Linköping i ett bredbandskaos och återvänder till ett annat. Some things never change.

3 Comments:

Anonymous Anonyme said...

Dumt att det ska drabba oss oskyldiga medmänniskor bara. Det enda fel jag gjort är att vara i närheten av dig och så bestraffas jag med en nätlös semesterdag! :)

10:53 AM

 
Anonymous Anonyme said...

uhm yeees... i got in to uni hurah! now i can spend my young adult-hood in education just like you have ahaha.... =D

*does a little dance*

~kp

3:09 PM

 
Blogger Sasha said...

Kp: Grattis! Or, gm, the question is, should I be happy or should I mourn for you? ;) So what are you going to study?

12:53 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home