so come on and hurt me

samedi, juin 23, 2007

42 år men bara sex vårar

Kära Misha,

Om du läser detta vill jag bara att du ska veta att du finns i mina tankar varje dag. Speciellt en bemärkelsedag som denna. Jag minns det som i går när du ramlade in i mitt liv, en blöt augustidag för sex år sedan. Nu har du hinnit bli stora grabben, ja, för att inte säga gubbe - hela 42 år!

Grattis på din stora dag Misha! Dina gyllene sammetsöron och din våta svarta nos saknas mig! När jag kommer till Modemland på besök lovar jag att plocka med mig ett par grisöron och någon korvring så vi kan fira dig med dunder och brak, bubbel och glamour. Från djupet av mitt hjärta ber jag så hemskt mycket om ursäkt att jag så när på missade din födelsedag i år. Hade du inte varit så tyst och finkänslig hade den varit lättare att minnas!

Många stulna kramar,
Din hängivna matte-matte

1 Comments:

Anonymous Anonyme said...

Ah, just, det hade jag helt glömt i år. Vilken dålig människa man är. :(

8:47 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home