so come on and hurt me

dimanche, janvier 01, 2006

2005

Under 2005 har jag bestigit berg och brottats med krokodiler. Jag har fröjdats, ångestbombat, klättrat på väggar och förtvivlats. Framförallt har jag tvivlat. Jag har lekt överarbetande florist, ekonomistuderande med prestationsångest, skoltrött och lat juridikstudent och överambitiös engelska-elev. Jag har stukat hjärnan och slaktat hjärtat flera gånger om.

Under 2006 ska jag skärpa mig.

Så gott nytt år! Nu ska jag hacka gurka och tomater och virvla runt till fransk trubadurpop.

4 Comments:

Blogger felicia said...

gott nytt!!

7:26 PM

 
Blogger Sasha said...

Och vilket fanatstiskt år det ska bli liksom. Tjoooho!

9:47 AM

 
Anonymous Anonyme said...

hmmmm...
fanatiskt eller fantastiskt? :)

11:52 AM

 
Blogger Sasha said...

Nej, fanatstiskt såklart.
Öhm, både och?

3:45 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home