so come on and hurt me

lundi, février 27, 2006

From the Corpses Flowers Grow

Med stor sorg kan jag meddela att min stereo har totalhavererat. Det händer precis när jag vill provlyssna på nybrända skivor och jag försöker förtvivlat trycka på knappar och vrida på rattar men alla lampor blinkar dött. Och visserligen har jag fått vittring på min efterlängtade lön, men tyvärr ser jag ändå inte någon ny stereo i min närmaste framtid. Så om jag inte vill rigga ihop min bärbara cd-spelare med högtalarna får jag nog hålla mig till datorn som ändå allt som oftast är sammankopplad med stereon. För utan musik överlever jag nog inte särskilt länge.

Nu ska jag roa mig med att slinga hår och plantera om blommor. Alla som har datorn fullsmackad med klassiska konståknings-mp3or får gärna skicka hit förresten. Tosca och Romeo och Julia-soundtrack vill jag ha. Och kom igen, de styckena har säkert alla.



Bild: People.

3 Comments:

Anonymous Anonyme said...

slurp

10:00 PM

 
Blogger Ludde said...

Bra där ;) STEFAN!!:D !1
:-) :o) :) :D :) ;) ÄHHÄÄ :D:):D -dD
=) HÄHÄ AHAHAH :) 8) :-) =)

Ps. Inflation är tillämpbart på mer än prisnivån i ett land. Ds.

Signerat Den Vise Martin

7:36 PM

 
Blogger Sasha said...

Ok, men då disablar jag kommentarer helt istället. Skaffa er egna bloggar som ni kan muppa er i om nu vill. Lämna min ifred.

9:03 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home