so come on and hurt me

mardi, octobre 03, 2006

In My Weakness I have Lost Faith.

Idag fick jag en oväntad snyting av Svenska Kyrkan. En rak höger. Häpen is the new me.

Svenska Kyrkan i all sin mossighet verkar särdeles nöjda med sin lilla ankdamm och slår blint åt alla håll med stickor och pinnar för att hindra att någon kommer fram och skvalpar om i hinken.

Men jag tror hela järngänget där på svenska kyrkan skulle vara lyckligare om de helt enkelt fick konvertera till islam. Innerst inne är det nog det de vill. Jag tror det.

Nej, jag är inte bitter. Jag försöker verkligen att inte vara bitter. Bittert är inte snyggt. Så nu ska jag sätta mig ner och fundera över Svenska Kyrkan. Och präster med utåtstående tänder. Vi kom åtminstone överens om att vi inte var överens. Och att vi båda hade utåtstående tänder.

2 Comments:

Blogger deeped said...

Well. Kyrkan jobbar ju hårt på att jaga iväg alla vettiga präster och andra så det blir bara idioter kvar...
Om du har lust får du gärna berätta mer - här eller via mail (finns mailadress på deepedition.com)

10:32 PM

 
Blogger Sasha said...

Jag skickar iväg ett mail när jag kvicknat till.

9:56 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home