so come on and hurt me

mercredi, octobre 18, 2006

RIP MuVo

Nu var det sex minuter sedan min Creative MuVo dog. Helt på eget bevåg bör tilläggas. Det är även tredje gången jag skriver om detta inlägg.

Nu står jag alltså helt utan musikapparat i öronen. Så sent som igår tjatade jag om att jag vill ha en iPod nano. Valet står nu mellan en ipod och minneskort och lurar till telefonen. Pengar på kontot är fint. I could get used to it. Nackdelen är att jag numera traskar runt med trött zombieblick. Jag borde lägga mig runt 22 om kvällarna. Borde. Då skulle jag få åtminstone sju, och inte runt fem - som nu, timmars sömn.

2 Comments:

Anonymous Anonyme said...

skaffa en liten iRiver!

8:58 AM

 
Blogger Sasha said...

Men ja vill ju ha en ipod!

11:20 AM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home