so come on and hurt me

mardi, décembre 05, 2006

Hurt

Sveriges största lager av Lucia chokladglögg finns nu hemma hos mig i Linköping. Hela fem ½ flaskor står nere på köksbänken. Det du.

Som konsekvens av min sömbrist efter helgens bravadutflykter till Vadstena och Sjögestad, är jag idag så trött att jag haft nedsatt syn på högerögat och vad som känns som två bomullstussar instoppade i öronen. Särskilt frustrerande när högerögat utan förvarning börjar muskelrycka mitt i en diskussion med chefen. Mina rödsprängda, konstant halvgråtande ögon berättar i och för sig sin egen historia. Ikväll överlämnar jag därmed glatt underhållningen till fröknarna Cohen och Aguilera. Musik och is är en fin kombination tycker jag.

2 Comments:

Anonymous Anonyme said...

jag som ville ha sån glögg.. allt var typ slut .. bara vanlig blossa vinglögg kvar. Lär ju slinka ned den med, men endå.

6:47 PM

 
Blogger chespirito said...

*Springer och lägger ut våran Lucia till hutlöst pris på ebay*

7:18 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home