so come on and hurt me

dimanche, juillet 08, 2007

Mitt SL-kort & jag. (kan inte skriva i titel-fältet, så detta är alltså stand-in-titeln.)

Jag kan sammanfatta min vistelse i stor-stor stan såhär.

  • Regn, regn, regn och åter regn; jag trampar djupt i alla vattenpölar med mina flipflops.

  • Restaurangen ute i förorten där jag käkade goda äggnudlar (trots att jag inte är överförtjust i ägg) spelade non-stop schlagerhits vilket jag fann otroligt komiskt.

  • Jag har köpt ett paraply på HM. Regnar det verkligen så mkt ute, sa kassörskan. Alla kommer visst in och köper paraplyn idag. Jag försäkrade henne att så var fallet.

  • Mitt nät fungerar inte. Vet ej om det är nätverkskortet som strular eller om mina forna LuftNet-inställningar komplicerar situationen. Önskar att jag vore ett data-geni som förstod mig på sånt.

  • Fikat med en otroligt självupptagen person som fått vara med i tv på grund av sin blogg. Personen i fråga var oerhört stolt över att ha "groupies" på sin MSN. Jag rös ända ut i fingertopparna och hade svårt att få ner kycklingmackan.

  • Jag har förälskat mig i mitt nya, fina, dyra, SL-kort.

2 Comments:

Anonymous Anonyme said...

Spray dating som tagit fart? ;)
välkommen

8:50 PM

 
Blogger Sasha said...

Det kan man tro!

Fast fika är en term som existerar utanför spray-världen också.

9:02 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home