so come on and hurt me

mercredi, octobre 12, 2005

Nya skor

När jag väl köpt ett klädesplagg jag verkligen tycker om, vill jag alltid ha det på mig. Just nu är det mina skor som gäller. Helst skulle jag vilja sova i dem. Men jag inser att det inte är okej att sova i sina skor när man är 20+. När jag var mindre var det nämligen helt omöjligt för mina stackars föräldrar att få av mig mina nya skor utan att använda våld. Jag sov, åt, ja bodde - i mina nya kläder. Nu är jag vuxen. Nu parkerar jag dem bara nedanför sängen så att de ska vara det sista jag ser när jag somnar och det första jag ser när jag vaknar. Jag har alltså en kärleksrelation till mina nya kläder. Japp. Nu är jag vuxen.

1 Comments:

Blogger chespirito said...

Hihi, jag förstår dig. Inte för att jag stoppar min nya jacka under sängen, eller sover i den för den delen, men nu när jag köpt den, så är det den som gäller och ingen annan jacka. Varför variera sig, när man kan låta bli?

5:43 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home