so come on and hurt me

mercredi, janvier 04, 2006

Into the Blue

Oj, vad hände? Där satt jag förväntansfullt nerkrupen under tv-filten och snorade och harklade och tänkte att nu, nu ska jag se en film som får mig att tina upp. Men två timmar senare, när jag förstummat har glidit ner på golvet och febrilt trummar med foten i backen för att hålla mig vaken, ber jag tyst att Jessica Alba ska bli uppäten av ilskna monsterhajar eller åtminstone ivägskickad till någon avlägsen straffkoloni. För jag är helt klart bestulen på de senaste två timmarna av mitt liv. Och vilken manusmiss att Jessica fick springa runt så lite i sin nyinköpta bikini under filmens andra halva. Snacka om anticrescendo.


5 Comments:

Anonymous Anonyme said...

oh .. bra med andra ord?

7:37 PM

 
Blogger Sasha said...

obeskrivligt fenomenal. Verkligen.

8:21 PM

 
Anonymous Anonyme said...

Den var helt klart över förväntan tyckte jag. Jag hade förväntat mig värsta usla filmen, men så dålig som jag hade föreställt mig den var den inte vilket i slutändan resulterade i att jag tyckte den va helt okej att se på. Att sen Jessica Alba gick runt i bikini i min lägenhet under 2h höjde kanske filmupplevelsen något. :)

9:07 PM

 
Blogger Sasha said...

Tänk då så mycket MER du hade gillat filmen om hon fått bikina sig de sista 30 minutrarna också! Manusmiss, manusmiss.

1:14 PM

 
Anonymous Anonyme said...

Nåja, jeans är inte helt fel heller :)

2:57 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home