so come on and hurt me

mardi, avril 25, 2006

180 poäng från mamma

Låg och vred på mig hela natten. Tillsist örfilade jag upp mig själv ur soffan. Nu får du skärpa dig. Kom igen, så feg kan du inte vara.

Så smög jag in till datorn över knirkande trägolv, ringde upp modemet, laddade mailen och.. väntade. Händerna darrade och magen rullade några varv. Misstänkte nämligen att jag hade fått mail inatt. Från Ladok.

Och jorå:

Du har strukits från denna tentamen eftersom du sedan tidigare har ett godkänt resultat.

Ojdå! Så hade jag visst min examen. Undra hur mycket jag kommer fånle under tågresan idag?

5 Comments:

Blogger chespirito said...

Grattis civilekonomen!

7:48 AM

 
Anonymous Anonyme said...

Vad härligt!

Fixar du min nu oxå? :)

8:18 AM

 
Blogger deeped said...

Grattis! Det är en skön känsla!

11:52 AM

 
Anonymous Anonyme said...

Grattis :-)

10:32 AM

 
Blogger Sasha said...

Tack!

9:55 AM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home