so come on and hurt me

lundi, septembre 04, 2006

Dagens Outfit.

Je l'ai fait! J'ai réussi!

Mycket märklig helg. En kanadensare, en Karlsson, en lägenhetsstädning, en kräftskiva, en MG och så en enträgen åksjuka. Hur är det ens möjligt att bli åksjuk av att torka av dörrar och garderober? Darling-E har alltså köpt lägenhet i Västerås, saknaden kommer att bli stor.

Så till dagens modeblogg. Kommunikationen mellan Stockholm och Linkeboda har inte varit de bästa, men nu - äntligen - äger jag alltså en exklusiv Ghost Recon tröja. Jag har aldrig spelat spelet, knappt hört talas om det faktiskt, och tröjan är ganska förfärlig, men ändå rätt unik, särskilt i storlek S! Du kan kanske sova i den, föreslog MG vid det högtidliga överlämnandet. Tack, MG, den kommer nog till nytta. Om inte annat gissar jag att den passar utmärkt att dricka te i när det blir kyligt ute.

Så outfit den 4 september 2006:

Ghost Recon 3 tröja, sponsrad av Grin.
Den är så stor (och läcker - look at that grin) att den på egen hand lyckas framhäva min supertrendiga sida. Så let's leave it at that. Annars har jag ett par tofflor på mig också. Lindex. Röda.

2 Comments:

Anonymous Anonyme said...

förfärlig! buh. Fronten är ju trots allt betydligt finare än baksidan, och det är ju den man ser mest av själv :) Huvudsaken är att den kan komma till användning om även jag har svårt att tro att du skulle visa upp dig med den bland folk ;)

1:25 PM

 
Blogger Sasha said...

MG, Nej, baksidan är klart snyggare. Absolut! Jag är ingen ninjahalshuggarbrud in disguise.

Stefan, ohja, fantastiskt. Det kan bli min nya grej: samla på datatees. Jag sover ju faktiskt sju nätter i veckan, så jag kan behöva fler tröjor!

3:23 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home