so come on and hurt me

jeudi, août 31, 2006

I See the Right Choice but My Heart is Filled with Dread

Jag har tumlat runt bland lakanen och skakat liv i t610ans display för att se om inte klockan slagit morgon, ett dussintals gånger. Stressen piskar, piskar och får tankarna att virvla runt, runt vilket leder till att jag drömmer helt otroligt vrickade drömmar. Så inatt var jag på ett nöjesfält utanför Paris. Jag spatserade runt med Niklas bland en massa tonårstjejer som låg till hälften nergrävda i sanden och inväntade vår dom. För den som vi ansåg hade snyggast ögonbryn vann hela grenen och kunde gå vidare till nästa. Vi valde en tjej med benprotes. Sedan förflyttades hela nöjesfältet till en internatskola där allt blev betydligt otrevligare. Han den där Niklas visade sig vara ett riktigt schvin. Jag blev anklagad för att ha mördat en professor som var misstänksamt lik Patrick Dempsey. Erika var med också. Vi skulle läsa någon kurs i engelsk litteratur. Det du Erika.

2 Comments:

Anonymous Anonyme said...

Är det okej om ja drömmer om du-vet-vem, när du nu drömmer om Patrick? :-)

12:47 PM

 
Blogger Sasha said...

Ano: Ok.

Stefan: Tror du verkligen de skulle upptäcka något? Jag menar, de släpper ju dig innanför dörren varje dag...

6:30 AM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home