so come on and hurt me

jeudi, septembre 14, 2006

Lyncher?

RE: Yours loan is approved

Maria R. Lynch
lynchlr@mail.ru

Dear Sasha

You have been approved for a $ 955,458 house loan (2.9 fixed)
This offer is being presented to you right now! Your credit history is in no way a factor. To take advantage of this Limited Time Opportunity, please take a minute and confirm your curiosity or intention to accept this loan, at the following web-site:

--

Best Regards
Rebeca Cassidy

Något för BankMannen som är på jakt efter 2,1 miljonaren kanske?

2 Comments:

Blogger Ludde said...

För 2,1 milj hade jag fått 38 fräscha kvadrat på St:Göransgatan. Fast någon annan hann före. Blä!

2.9% ränta lånar jag gärna en miljon USD för, när kan jag få dom?

2:44 PM

 
Blogger Sasha said...

Du får höra med Maria Lynch. Eller möjligtvis Rebeca Cassidy? Eftersom hon verkar lida av identitetskris får jag be dig återkomma om en vecka så ska jag ha närmare besked då.

3:08 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home