so come on and hurt me

mardi, septembre 05, 2006

När Che är borta dansar Sasha i tv-soffan. Dygnet runt.

När jag nu ändå svävade runt på Iprenmoln passade jag på att skura, svabba och dammsuga hela den nedre våningen. Det behövdes. Så snart jag hunnit med övervåningen också kan jag gå med på att släppa in folk i lägenheten igen.

Och du också Che, nu är du välkommen hem.
Jag har sparat fritösen åt dig; där gick mina städkunskaper bet.

Till dess funderar jag på att:
1) Bära ut fritösen på balkongen och dra för persiennerna.
2) Täcka över den med ett stort badlakan.
3) Stoppa in den i ett skåp någonstans där den inte syns.
4) Slarva bort fritösen på vägen ut mot sopcontainern.
5) Ställa ut fritösen i Rydskogen.

Möjligheterna är oändliga.

2 Comments:

Blogger chespirito said...

Vad duktig du är. :-) Tyvärr har väl fritösen snart gjort sitt.

Jag har precis checkat in på ett sånt där jobbigt lyxhotell där allt som man skulle vilja ha kostar tonvis med pengar och allt man inte har någon nytta av ingår, inklusive känslan av instängdhet.

10:41 PM

 
Blogger Sasha said...

Den står numera bland hundmaten. I skåpet. Allra längst in. Så nu är det bara äckligt om man öppnar!

Här ser det snart ut som ett lyxhotell också du. Fast utan instängdheten. Om man inte är geting förstås.

3:20 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home