so come on and hurt me

mercredi, janvier 03, 2007

Phantom Agony.

Det låter helt vansinnigt, men Che kan vittna om att det är sant, för dagens stora nyhet är att jag klämde mitt huvud i bildörren. KLONG, sa det när smärtan gjorde inbrott i mitt huvud och tog hela min koncentration i anspråk. Hur gick det? skrek Che oroligt och jag snyftade fram att det gick bra. Men du gråter ju, konstaterade han och synade mig oroligt. Ja, men det är bara för att det gör så ooont, snörvlade jag och torkade tårarna. Jag fick ju behålla tänderna, förklarade jag senare, och inte blöder det heller.

Men jag är svullen och öm och har suttit med en påse is tryckt mot ansiktet hela kvällen. Det är fullt tillräckligt. Jag förbereder mig på att ta emot en del skrattsalvor imorgon när jag släpar mig in på kontoret. Förutsett att jag berättar sanningen. För att lyckas klämma sitt eget huvud i en bildörr låter, milt sagt, rätt osannolikt. Eller enormt klantigt.

3 Comments:

Anonymous Anonyme said...

oj .. men stackars. Det där har hänt ehm, många personer vettu. Alla kommer nog förstå :) Neh, men lite kul är det ju. Förutom att det faktist tyckts gjort jäkligt ont :/

/mg

8:08 PM

 
Anonymous Anonyme said...

Såvida inte dina arbetskamrater blir misstänksamma mot che då förstås.
"Nejnej, det är inget, jag gick in i en dörr" :)

8:39 PM

 
Anonymous Anonyme said...

stackars dig, men jag kunde inte låta bli att fnissa lite...

du har en utmaning på min blogg, en liten kort en.

6:31 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home