so come on and hurt me

dimanche, juillet 29, 2007

Sista helgen i förorten?

Såhär är det. Jag ligger nerkrupen i soffan (där jag somnade inatt) med Fruktträdets dator i knät (eftersom min dator gett upp - förslag på vilken dator jag nu ska köpa mottages tacksamt). Kaffe har jag orkat hinka i mig, men jag är fruktansvärt trött. Och godissugen.

Ute i förorten har mataffärerna knepiga öppettider, men jag antar att de måste ha öppat vid 10? Då ska jag klampa iväg i mysbyxor och flipflops och investera i lite käk inför veckan som kommer. Jag tänker sallad, sallad är min nya vision. Om jag ska träna i jobbets lokaler bland fittade människor i uniform måste jag smälta in. Så sallad blir bra.

Sen måste jag städa så Fruktträdet inte blir förtvivlad. Och stoppa ner mina saker i lådor. För nästa helg byter jag förort. Det känns inte det minsta sorgligt. Förutom att jag börjat lära känna människor här ute nu. Det är illa planerat.

Vad gör förresten Milo i Fergies video? Passar han in där, verkligen. Mr Gangstah.

2 Comments:

Blogger chespirito said...

Ut i mysbyxor? Skämtar du? Är det förorten som fått dig att äntligen klara av att gå ut i mysbyxor?

Ska nog köpa chips idag.

11:54 AM

 
Blogger Sasha said...

Jag är ju förortschic nu.

1:50 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home