so come on and hurt me

mercredi, mars 01, 2006

Take Out the Trash and Burn It

Jag är boostad och full av livsglädje. Mina späda sparvarmar ömmar visserligen och gör ont, men enbart för att jag utsatt dem för ovanligt mycket tyngd och kvicka rörelser. Runt, runt, runt har jag studsat till musik och sträckt och tagit i så jag svettats minst ett par floder. Jag har alltså, håll i er, tränat. Ja, det är inte klokt. Jag är också chockad. Men jag fick liksom nog häromdagen när jag fick värk i leder och muskler efter att ha kånkat hem två matpåsar från stan. Nu, Nu, nu, är nya tider.

Dagens låt: In flames - Reflect the storm, som är så bra, så bra, så bra.

Nu sätta på te och kasta på mig varma kläder så jag är redo för lite franskaplugg med E.

8 Comments:

Blogger deeped said...

Allt av In Flames är bra :)

7:26 PM

 
Blogger Ludde said...

Skönt! Grattis! *Fattar*

8:09 PM

 
Blogger Sasha said...

Deep, jaaa, mer eller mindre. Jag har svårt för deras väsande när det går till överdrift :) Men reflect är ju outstanding!

Martin, skriv normalt, snälla.

7:54 PM

 
Blogger Ludde said...

Tror jag låter bli.

8:56 PM

 
Blogger chespirito said...

Nu har ag läst blogg för första gången på någon vecka. Det fanns ju en massa matnyttigt att läsa. Nu ska vi se hur stereon fixas.

6:51 AM

 
Blogger Sasha said...

Che: Trodde jag hade drömt ner min bergsprängare från Norrland när jag snubblade över den nyss. Hade helt glömt att du hade en. Ska damma av den och se om den funkar nu :)

8:46 AM

 
Blogger Spökplumpen said...

hm, själv har jag denna lördagskväll hemmavid kommit på att jag älskar jenny wilson och marken hon beträder...

1:36 AM

 
Blogger Sasha said...

Let my shoes lead me forward är en vacker liten bit. Och jag hörde henne säga att schlagermänniskor är "äckliga", så vad passar väl bättre att förgylla en schlagerkväll med än Jenny Wilson. :)

9:05 AM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home