so come on and hurt me

vendredi, janvier 05, 2007

Den virvlande utmaningens dag.

Virvla utmanar och jag nappar.

Fem påståenden, fyra sanna, en falsk.

  1. Jag har jagat argsinta flodhästar i trädgården
  2. Min pappa kallas Snygg-Anders i Modemland
  3. Bonde-söker-fru-Markus dansade tryckare med mig i helgen
  4. Jag har varit prins i Frankrike
  5. Fatölsanläggningen är ett givet inslag på min inflyttninngsfest i helgen

Se! Till och med jag har ju svårt att komma ihåg vilket som inte är så sant.

De personer vars bloggeri jag brukar försöka uppmuntra genom att utmana är alltid utomordentligt duktiga på att ignorera mina utmaningar. Men skam den som ger sig! Varsågod Stefan, Bankmannen och Che, jag övverräcker härmed facklan till er.

6 Comments:

Blogger chespirito said...

Hallå där? Jag tror faktiskt jag antagit de flesta utmaningarna. Bara för att du säger så ska jag låta bli, eller bara svara dumt.

6:21 PM

 
Anonymous Anonyme said...

jag gissar på fem

6:46 PM

 
Blogger Sara Ödmark said...

Jag tror också på femman. Konstigt nog. Den passar minst ihop med de andra.
Hej förresten, jag bara råkade hamna här.

1:30 AM

 
Anonymous Anonyme said...

Lite osäker på om man får gissa nu när man inte blivit utmanad. Men jag bara måste gissa på 5:an eftersom jag inte är bjuden. Jag skulle bli mycket upprörd om jag inte blev bjuden på en infyttningsfest där det finns en fatölsanläggning :)

2:24 PM

 
Blogger chespirito said...

Jag gissar inte på fem.

6:12 PM

 
Blogger Sasha said...

Femman är faktiskt sann, eller var åtminstone sann när jag skrev den. Jag blev ju en dubbel lögnare nu när Che blev sjuk och festen skjuts fram. För det var nämligen receptionisten, inte jag, som dansade med bonden strax innan pojkvännen gick fram och gav honom en utskällning för att han varit så enormt tråkig i tv-rutan. Underhållning på hög nivå. Inte bönderna då, mina kära arbetskamrater.

7:22 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home